Sunday, June 8, 2008

Video Demonstrasi Harga Minyak Di Jitra

Demontrasi berlaku di depan Chin Hin Jitra dan melibatkan lebih kurang 200 peserta

4 comments:

LANKOLA said...

seperti yang lepas-lepas rakyat akan lupa selepas sesuatu isu baru dibangkitkan, seperti kata TUN melayu mudah lupa.Bantahan selepas harga minyak dinaikkan tidak akan memberi reaksi kepada pihak pemerintah, seperti juga yang lepas-lepas harga minyak tidak akan turun kembali meskipun harga minyak dunia turun. Sekarang apa yang penting gesaan supaya perletakkan jawatan perdana menteri dan timbalannya yang BISU apabila tidak dapat menangani isu ini dengan baik dan terpaksa membebankan rakyat. Mereka dipilih rakyat tetapi menyusahkan rakyat pula, seperti melepaskan anjing yang tersepit.Tapi aku tak pangkah depa pun...kena jugakkk!Ex-UMNO dulu pangkah depa jugak ka?

ex-umno said...

lankola..

undi adalah rahsia..tapi kusangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari..tak kusangka dulu dia dianggap mr clean tp lanie ada dah panggiey mr keling.(cakap tak serupa bikin)ex umno nie bagi bekas ahli ahli umno tetapi kalau lankola n the geng yang lain nak join pon boleh..sebab yang dok kat sini kebanyakkan dah takdak parti..kita dok tunggu amanat TUN nak buat camna..

LANKOLA said...

Kita mmg nk join sekali pun, tp xde sapa nk ajak xkan kita nk tebal muka kot nk pelawa diri..LANKOLA x kisah janji perjuangan kita membela nasib rakyat dan di landasan yang betul.Baju bila nk buat ni??
Bulan depan leh kita p klcc,himpunan rakyat 100,000 ka 100juta x tau la.

Anonymous said...

pak lah kata ogos nie gaji dibayar 2 kali sebulan bg menamput perbelanjaan isi rumah, tapi kalau bini mai period 2 kali sebulan haqu juga dibuatnya.